لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا- دکتر بیتا زلالی

لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا

لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا چیست؟ چرا بانوان به انجام عمل زیبایی واژن فکر می کنند؟ آیا لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا بدون درد و بخیه انجام می شود؟ این موارد سوالات رایجی هستند که از سوی خانم ها در مورد عمل زیبایی واژن با لیزر مونالیزا پرسیده می شوند. لبیاپلاستی یک عمل زیبایی زنانه است که می تواند مشکلات مربوط به ظاهر و بزرگ بودن لابیاهای مینور ناحیه تناسلی بانوان را برطرف کند. این عمل زیبایی در کلینیک های پیشرفته توسط دستگاه لیزر مونالیزا بدون درد و بخیه انجام می شود اما روش‌های قدیمی‌تری نیز مانند استفاده از تیغ جراحی و برش مستقیم هم برای انجام لابیاپلاستی وجود دارد که بخاطر بخیه و خونریزی دوره نقاهت طولانی و دشوارتری نسبت به لیزر دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا و اثربخشی این روش که تخصص اصلی دکتر بیتا زلالی در جراحی زیبایی زنان است صحبت کنیم.

لابیاپلاستی با لیزر بهتره یا جراحی؟ جواب سوالت اینجاست:

لبیاپلاستی چیست و چرا زنان به دنبال انجام این عمل زیبایی هستند؟

ناحیه تناسلی بانوان دارای دو نوع لابیا است که با نام لابیای مینور و ماژور شناخته می شوند. لابیاهای ماژور در بخش خارجی قرار می گیرند، دقیقا در جایی که مو می روید. اما لابیاهای مینور در بخش داخلی ناحیه تناسلی قرار می گیرند (قسمت بدون رویش مو). گاهی اوقات به دلیل ژنتیک، مشکلات مربوط به سن و هورمون، یائسگی، تصادفات و یا زایمان، لابیای مینور بیش از حد بزرگ می شود. در چنین مواردی احتمال چین خوردگی در لابیاهای مینور وجود دارد و ممکن است فرد در هنگام پوشیدن لباس های تنگ، دوچرخه سواری یا شنا کردن و یا حتی انجام کارهای روزمره، احساس درد داشته باشد.

در صورتی که بزرگ بودن لابیاها مشکلاتی را برای بانوان ایجاد کند، می توان عمل لبیاپلاستی را انجام داد. بنابراین، عمل لبیاپلاستی که با لیزر و جراحی انجام می شود، صرفا یک عمل زیبایی نیست و گاهی اوقات جنبه درمانی نیز دارد. به همین خاطر بانوانی که احساس می کنند بزرگ بودن لابیاها باعث ایجاد مشکلات خاصی در ناحیه تناسلی آن ها شده است، می توانند اقدام به انجام لبیاپلاستی کنند.

عمل لابیاپلاستی با لیزر - دکتر بیتا زلالی

آشنایی با انواع روش‌های انجام عمل لابیاپلاستی

عمل لبیاپلاستی با هدف کوچک کردن لابیاهای مینور انجام می شود. در واقع در این عمل، بخشی از بافت اضافه لابیا مینور برداشته شده و می توان تقارن را به لابیاها بازگرداند. بر اساس انتخاب بیمار و پیشنهاد پزشک، این عمل زیبایی با روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا

لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا بهترین و کم عوارض ترین روش برای کوچک و قرینه کردن لبه های لابیاهای مینور  است چرا که عمل زیبایی واژن با این روش بدون درد و خونریزی انجام می شود و یک راه تایید شده توسط FDA آمریکا می باشد. در این روش، لابیاهای مینور که سایز بزرگی دارند، با کمک لیزر برداشته می‌شوند تا بافت لابیاها و ناحیه تناسلی زیباتر باشد و مشکلاتی از قبیل درد در حین رابطه جنسی و با ورزش کردن رخ ندهد. دکتر بیتا زلالی متخصص با سابقه در حوزه زنان و زایمان است که با داشتن سابقه صدها عمل لابیاپلاستی موفق با لیزر مونالیزا، بدون بی هوشی و کوچکترین دردی می تواند ظاهر واژنتان را به فرم دلخواه شما تبدیل کند.

لبیاپلاستی با جراحی

لبیاپلاستی با جراحی، یکی از روش های قدیمی برای کوچک کردن لابیاها است که بخاطر درد، بخیه، خونریزی و دوره نقاهت سخت و طولانی کمتر کسی رغبت به انجام عمل زیبایی واژن به این طریق دارد. این روش در کلینیک ها و مطب های پزشکان قابل انجام بوده و بیمار می تواند با بیهوشی عمومی یا موضعی، این عمل را انجام دهد. در روش لبیاپلاستی با جراحی، پزشک بخشی از لابیاهای مینور را با تیغ جراحی بر می دارد تا تقارن در لابیاها ایجاد شود و لابیا به اندازه مورد نیاز کوچک شود. تخصص و مهارت پزشک برای انجام عمل جراحی لبیاپلاستی روی نتیجه و عوارض ناشی از این عمل بسیار موثر هستند.

پرسش و پاسخ بیماری های مختلف حوزه زنان از دکتر بیتا زلالی

عمل لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا چگونه انجام می شود؟

برای انجام لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا، در ابتدا لازم است که بیمار تحت معاینه پزشکی قرار بگیرد و در صورت نیاز مصرف برخی از داروها را مانند آسپرین، رقیق کننده های خون و … تا 2 هفته قبل از عمل لبیاپلاستی محدود کند. سپس بانوان عزیز می توانند در زمان مناسب در مطب پزشک حاضر شوند تا مراحل لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا انجام گیرند. برای این کار معمولا از محصولات بی حس کننده در ناحیه تناسلی استفاده می شود تا فرد به هیچ عنوان دردی حین لیزر احساس نکند. سپس از دستگاه لیزر مونالیزا تاچ برای لبیاپلاستی استفاده خواهد شد. پزشک با توجه به طرح لابیا دلخواه بیمار، مراحل لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا را انجام می دهد. در این فرآیند فرد هیچ گونه احساس دردی نخواهد داشت و فرآیند بدون خونریزی انجام می شود. در نهایت بدون اینکه هیچ بخیه ای در ناحیه تناسلی بانوان زده شود، بانوان می توانند به راحتی به منزل بروند و کارهای روزمره خود را انجام دهند.

انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا خطر و عارضه ای ندارد؟

لیزر مونالیزا تاچ، یک دستگاه عالی برای انجام عمل های زیبایی زنانه است که مورد تایید FDA می باشد. از این دستگاه برای تولید کلاژن بیشتر در ناحیه واژن، سفت کردن این ناحیه و همچنین لبیاپلاستی استفاده می شود. با توجه به اینکه لیزر مونالیزا مورد تایید FDA می باشد، هیچ گونه نگرانی در مورد استفاده از آن و مضرات این دستگاه وجود ندارد. به ویژه اگر این دستگاه توسط یک پزشک ماهر برای انجام لبیاپلاستی مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی با توجه به اینکه عمل لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا بدون بخیه انجام می شود، احتمال عفونت به حداقل می رسد. دوره نقاهت نیز در این روش بسیار کوتاه است و جای هیچ نگرانی نیست.

بهترین دکتر لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا کیست؟ - دکتر بیتا زلالی

بهترین دکتر لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا کیست؟

فواید استفاده از لیزر مونالیزا برای انجام عمل لبیاپلاستی

استفاده از لیزر مونالیزا برای انجام عمل لبیاپلاستی می تواند مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. به ویژه اینکه دیگر در این روش نیازی به استفاده از تیغ جراحی و بخیه نیست و احتمال بروز عفونت در لابیاها به حداقل می رسد. از دیگر مزایای استفاده از روش لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• عدم استفاده از تیغ جراحی برای انجام عمل
  • بدون درد و خونریزی
  • بدون نیاز به بخیه زدن در ناحیه تناسلی
  • دارای دوره نقاهت بسیار کوتاه
  • بدون وجود محدودیت سنی
  • کاهش التهاب های درون واژن
  • حفظ زیبایی لابیاها و کوچک کردن سایز آن ها
  • افزایش کیفیت رابطه جنسی

مراقبت‌های پس از لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا

لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا دوره نقاهت کوتاهی دارد. ممکن است تا 3 روز کمی احساس درد و تورم در ناحیه تناسلی داشته باشید، اما پس از آن این درد از بین می رود و به راحتی می توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید. با این حال مانند هر عمل دیگری، پس از انجام لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا باید به یک سری نکات مراقبتی توجه داشته باشید و حتما به توصیه های پزشک عمل کنید. از جمله مراقبت های پس از انجام لبیاپلاستی با کمک لیزر مونالیزا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

• بهتر است که تا 48 ساعت پس از جراحی، فرد از کمپرس آب یخ استفاده کرد. بدین شکل به مدت 10 دقیقه کمپرس یخ را روی ناحیه مورد نظر می گذارد و 10 دقیقه به آن ناحیه استراحت می دهد.
  • تا 48 ساعت پس از انجام این عمل، باید از انجام فعالیت های جسمی شدید مانند ورزش کردن خودداری کنید.
  • پس از گذشت 72 ساعت می توانید کارهای روزمره خود را از سر بگیرید.
  • حتما در مورد زمان برقراری رابطه جنسی پس از لبیاپلاستی با لیزر، با پزشک خود مشورت کنید.
هزینه عمل لابیا پلاستی با لیزر - دکتر بیتا زلالی

هزینه عمل لابیا پلاستی با لیزر چقدر است؟

بهترین مرکز لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا در تهران کجاست؟

لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا یکی از روش های جدید برای رفع مشکلات ناشی از بزرگی و چین خوردگی لابیاهای مینور در خانم ها است که برای انجام آن نیاز به مهارت پزشک است. پزشکان محدودی در کشور ایران از دستگاه مونالیزا برای لبیاپلاستی استفاده می کنند. به همین خاطر حتما باید از بهترین مرکز لبیاپلاستی برای انجام این عمل کمک بگیرید.

مطب خانم دکتر بیتا زلالی در تهران، در این زمینه و سایر مشکلات زیبایی زنان و نازایی فعالیت می کند. دستگاه لیزر مونالیزا توسط خانم دکتر بیتا زلالی برای انجام لبیاپلاستی بدون نیاز به عمل جراحی باز و بیهوشی مورد استفاده قرار می گیرد. با این دستگاه هیچ نیازی به بخیه نیست. چرا که دستگاه توانایی مسدود کردن عروق خونی در لابیاها را خواهد داشت. دکتر بیتا زلالی می تواند هر شکل لابیایی که مد نظر شما است را ایجاد کند. شما میتوانید برای اطلاع از هزینه لبیاپلاستی با لیزر، مشاوره و تعیین وقت حضوری با شماره ی ۰۹۱۲۶۱۷۶۹۱۷ تماس حاصل فرمایید.

پرسش و پاسخ درباره لبیاپلاستی با لیزر

مخاطب گرامي!
اگر پرسشي داشتيد كه نتوانستيد در متن مقاله و سوالات متداول آن پاسخش را بيابيد، ميتوانيد سوال خود را در بخش ديدگاه ها مطرح كنيد تا تيم محتوايي خانم دكتر بيتا زلالي (جراح و متخصص بيماري هاي زنان و نازايي) در سريعترين زمان ممكن پاسخگوي شما باشند.

پزشکان محدودی در کشور از تکنولوژی دستگاه مونالیزا برای لبیاپلاستی استفاده می کنند به همین خاطر انتخاب بهترین دکتر برای انجام این عمل بسیار با اهمیت است. خانم دکتر بیتا زلالی از بهترین و با تجربه ترین متخصیصن زنان با سابقه صدها عمل موفق در این حوزه می باشند. ایشان می‌توانند با دستگاه مونالیزا هر شکل لابیایی که مد نظر شما است را بدون درد و بیهوشی ایجاد کنند. با این دستگاه هیچ نیازی به بخیه نیست. چرا که دستگاه توانایی مسدود کردن عروق خونی در لابیاها را خواهد داشت.

موضوعی که ممکن است بانوان را برای انجام لبیاپلاستی نگران کند؛ این است که پس از انجام عمل احتمال اینکه دوباره لابیاها به حالت اولیه بازگردند وجود دارد یا خیر؟

در صورتی که لبیاپلاستی با لیزر مونالیزا را در مطب پزشک متخصص انجام دهید و این عمل با معاینه دقیق و حرفه ای انجام شود، هیچ نگرانی در مورد اثربخشی آن وجود ندارد. چون نتیجه ماندگار خواهد بود.

ثبت ديدگاه