دکتر بیتا زلالی / مقالات / بهترین متخصص زنان در تهران
بهترین متخصص زنان در تهران

زنان و زایمان مطالعه علم زنان با تمرکز اولیه بر سلامت جنسی و باروری است. پزشک متخصص در این زمینه به عنوان پزشک GYN نیز شناخته می شود. زنان و زایمان تخصص پزشکی است که با سلامت کلی دستگاه تناسلی زنان سروکار دارد. چه برای یک معاینه معمولی سالانه سینه و لگن به مطب ما بیایید یا اگر از یک پزشک عمومی برای یک مشکل زنان به ما ارجاع داده شده اید، می توانید مطمئن باشید که بهترین مراقبت ممکن را دریافت خواهید کرد.

خدمات زنان و زایمان دکتر بیتا زلالی از جراحی لاپاراسکوپی تا کمک به بیمارانمان در تعیین بهترین نوع کنترل بارداری متغیر است. مطب متخصص زنان جایی است که باید در مورد قسمت های اغلب پنهان صحبت کنید. برای کمک به آسان‌تر کردن این امر، در اینجا راهنمایی‌هایی در مورد اینکه چگونه شما به‌عنوان یک بیمار می‌توانید برای بهتر کردن قرار ملاقات‌های زنان با پزشک خود احساس قدرت کنید و چگونه مطمئن شوید بهترین متخصص زنان را انتخاب میکنید.

آیا بین پزشک زنان و زایمان و متخصص زنان و زایمان تفاوتی وجود دارد؟

بله یک تفاوت وجود دارد. یک OBGYN هر دو رشته مامایی و زنان را مطالعه کرده است. این پزشک بیماران را برای ارائه مراقبت های بهداشتی برای نیازهای خاص زنان و همچنین ارائه مراقبت برای زنانی که مایل به تشکیل خانواده هستند، می بیند. یک OBGYN خدمات مراقبت های بهداشتی را برای بیماران زن قبل از بارداری و در طول بارداری، در حین زایمان و تولد نوزاد و در معاینه پس از زایمان ارائه می دهد.

اگر به فکر باردار شدن هستید و می خواهید بالاترین سطح مراقبت های بهداشتی را برای خود و نوزادتان دریافت کنید، می توانید بهترین متخصص زنان در تهران را انتخاب کنید. متخصص زنان در اختلالات، بیماری ها و عفونت های دستگاه تناسلی که بر سلامت زنان تأثیر می گذارد، تخصص دارد.

بیشتر بخوانید: درمان نازایی

دلایل مراجعه به بهترین دکتر زنان تهران

• برای بحث در مورد نگرانی های مربوط به دوره قاعدگی خود
  • برای گفتگو در مورد کنترل بارداری
  • برای انجام معاینه سالانه لگن و غربالگری سرطان
  • اگر رابطه جنسی محافظت نشده داشته اید
  • اگر درد در ناحیه لگن یا اطراف آن از جمله مقاربت دردناک یا پریودهای دردناک را تجربه می کنید
  • اگر فکر می کنید ممکن است عدم تعادل هورمونی داشته باشید
  • اگر ترشح یا بوی غیرمعمول واژن دارید
  • اگر احساس کمبود میل جنسی دارید

این حوزه از سلامت زنان شامل برخی موضوعات حساس برای بحث است. مهم است که پزشکی را پیدا کنید که بتوانید به او اعتماد کنید و با او احساس راحتی کنید.

برای دریافت مشاوره و وقت ویزیت با دکتر بیتا زلالی با شماره ۰۹۱۲۶۱۷۶۹۱۷ تماس بگیرید.

پیدا کردن دکتر زنان خوب در تهران

در ادامه چند مرحله وجود دارد که می توانید برای کمک به پیدا کردن دکتر زنان خوب در تهران انجام دهید.

با نزدیکترین دوست خود صحبت کنید

از آنها بپرسید که به چه کسی در مورد نیازهای مراقبت بهداشتی زنان خود اعتماد دارند و از نظر آن ها بهترین دکتر زنان تهران کیست. یک راه عالی برای شروع به جستجوی پزشک مناسب، دریافت نظرات و مشاوره از نزدیکترین دوستانتان است.دریافت توصیه به این معنی است که شخص دیگری تجربه مثبتی با آن حرفه ای داشته و از خدمات دریافتی راضی بوده است. همچنین از پزشک مراقبت های اولیه خود بپرسید که چه کسی را توصیه می کند.

نیازهای مراقبت بهداشتی خود را مشخص کنید

در اینجا لیستی از سوالات برای کمک به تعیین نیازهای شما وجود دارد:
دلیل اصلی مراجعه شما به بهترین متخصص زنان و زایمان چیست؟
شما برای باردار شدن تلاش می کنید؟
در تلاش برای جلوگیری از بارداری هستید؟
برای اولین بار پریود شدی؟
نگران یک بیماری مقاربتی هستید یا چگونه از ابتلا به آن جلوگیری کنید؟
با پریود خود درد یا ناراحتی را تجربه می کنید؟
با پریود بیش از حد معمول خونریزی می کنید یا قطع شده است؟
افزایش یا کاهش ناگهانی وزن داشتید؟
علائم یائسگی دارید؟
در معرض خطر ابتلا به برخی بیماری ها هستید؟

بسته به مرحله ای از زندگی که در آن هستید، سؤالات زیادی وجود دارد که باید از خود بپرسید. مهم است که در مراقبتی که از ارائه دهنده خود دریافت می کنید احساس راحتی و اطمینان داشته باشید. در طول جستجوی خود، به دنبال عبارات کلیدی مربوط به شما باشید که پزشک ایده آل شما در آنها تخصص دارد.با توجه به پاسخ سوالات بالا، شما باید بتوانید تشخیص دهید که کدام پزشک در زمینه زنان و زایمان برای شما مناسب است.

نظرات سایر بیماران را بخوانید

یک پزشک خوب باید به شدت توصیه شود. موارد دیگری که میتواند به انتخاب بهترین دکتر زنان در تهران به شما کمک میکند:
پزشکی که از بیماران جدید استقبال می کند
ارائه دهنده و کارکنانی که دلسوز و دوستانه هستند
مطبي كه همه پزشكان و كاركنان زن در آن حضور دارند
کلینیک یا مطب دارای تجهیزات جدید و پیشرفته است
دفتری تمیز و مدرن
یک تیم بالینی که بالاترین سطح مراقبت را برای شما می‌خواهد و باعث می‌شود احساس کنید در اولویت هستید
ارائه دهندگانی که وقت خود را با شما می گذارند و در مورد نتایج و بهترین برنامه درمانی شما بحث می کنند. آنچه مهم است این است که حتی در حساس ترین موضوعات به پزشک خود اعتماد داشته باشید، از رفتن به قرار ملاقات واهمه نداشته باشید، و مراقبت شما برای تیم بالینی که با شما کار می کنند بسیار مهم است.

مطمئن شوید که پزشک زنان شما را می فهمد

مشکلی که مخصوصاً در قرار ملاقات‌های زنان با زنان آزاردهنده است، این است که مطمئن شوید پزشک شما آنچه را که می‌خواهید به او بگویید می‌شنود و می‌فهمد. بخشی از این به این دلیل است که توصیف کامل نگرانی ها در مورد خصوصی ترین قسمت های بدن و زندگی جنسی شما می تواند ترسناک باشد.
بخشی از آن به این دلیل است که زنان اجتماعی می شوند تا علائم و درد را کم اهمیت جلوه دهند، به ویژه زمانی که این علائم یا درد واژن آنها را درگیر می کند. توصیف کامل نگرانی ها در مورد خصوصی ترین قسمت های بدن و زندگی جنسی شما می تواند ترسناک باشد.