کربوکسی تراپی واژن

کربوکسی تراپی واژن چیست؟

زیبا سازی و جوان سازی واژن امروزه از مواردی است که توجه زنان زیادی را به خود جلب کرده است. با گذشت زمان و به دلیل مشکلات هورمونی ممکن است پوست واژن تیره شده و طروات خود را از دست بدهد. کربوکسی تراپی از درمان های بسیار موثر، کم خطر و کارآمد در این زمینه می باشد. در روش کربوکسی تراپی شخص با مراجعه به متخصص یا جراح زیبایی زنان بدون جراحی، اقدام به درمان مشکلات مربوط به ظاهر و پوست واژن می نماید. با ما همراه باشید تا در خصوص این روش، معایب و مزایای آن بیشتر بدانید.

این روش از روش های بسیار ایمن و بی خطر رفع تیرگی پوست واژن می باشد. در این روش با استفاده از دستگاه کربوکسی تراپی، گاز کربن دی اکسید توسط متخصص یا جراح زیبایی زنان به موضع مورد نظر در واژن تزریق می گردد. با انجام کربوکسی تراپی واژن خون رسانی در بافت تیره پوست افزایش می یابد. از مزیت های کربوکسی تراپی واژن افزایش خون رسانی، اکسیژن رسانی بهتر به بافت و بازسازی آن می باشد. این روش بدون درد و سوزش بوده و با گذراندن طول درمان و شارژ مجدد در بازه زمانی مناسب می توان نتایج عالی و با دوامی از آن گرفت.

از مهمترین عوامل تیرگی واژن بر هم خوردن تعال هورمونی، عوامل ارثی، افزایش سن، استفاده بیش از حد از ژیلت، کم کاری تیروئید، اختلال در غدد فوق کلیه و چاقی می باشد. کربوکسی تراپی مناسب افرادی است که مشکل هورمونی ندارند و دچار تیرگی، شلی، سستی واژن هستند.

بیشتر بخوانید: سفید کردن واژن و روش های آن

فواید اصلی انجام کربوکسی تراپی واژن چیست؟

همان طور که گفته شد، کربوکسی تراپی یک روش زیبا سازی و جوانسازی بی خطر می باشد. مزیت اصلی آن سرپایی بودن وعدم وجود مشکلات جراحی و نقاهت پس از آن می باشد. در نتیجه جراحی بیمار خون از دست داده و ضعیف می گردد. این روش این مشکل را نیز حل نموده است. همچنین این روش به دلیل عدم نیاز به بی هوشی و کم تهاجمی بودن بسیار پر طرفدار می باشد.

در این روش مویرگ های جدیدی ساخته شده و جریان خون تسریع می گردد. به دلیل افزایش خون رسانی و آبرسانی، ارگاسم زن بهبود یافته، شلی درمان گشته، کلاژن سازی انجام شده و احساس خارش کم می گردد. همچنین این امر منجر به افزایش جذابیت جنسی، افزایش اعتماد به نفس و بهبود کیفیت رابطه جنسی می گردد.

این روش به دلیل استفاده از گاز، یک روش طبیعی بوده و تماما بدون عوارض جانبی می باشد. انجام آن اسکارها و زخم های ناحیه تناسلی را نیز درمان می نماید. از مزیت دیگر آن، بی خطر بودن و در نتیجه امکان انجام آن در مطب دکترمی باشد.

تعداد جلسات:

تعداد جلسات مورد نیاز پس از معاینه، بسته به میزان حاد بودن مشکل متغیر می باشد. معمولا بعد از انجام 4 جلسه به فاصله زمانی 1 تا 2 هفته، مشکل رفع می گردد. پس ازاتمام درمان، بسته به تشخیص پزشک، نیاز به شارژ مجدد در بازه زمانی معین می باشد.

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن چقدر است؟

بسته به سابقه های بیماری و اختلالات هورمونی ماندگاری متغیر می باشد. همچنین مهارت و تخصص پزشک، نحوه تزریق گاز، انجام مراقبت های پس از درمان، داشتن رژیم غذایی سالم و ورزش منظم منجر به متغیر بودن ماندگاری درمان کربوکسی تراپی می گردد. شایان ذکر است که معمولا ماندگاری آن به طور متوسط 6 ماه می باشد. پس از اتمام دوره باید جلسات ترمیم سالیانه یا دو سال یک بارانجام گیرد.

آیا کربوکسی تراپی واژن درد دارد؟

در این روش کربن دی اکسید با استفاده از یک سوزن به زیر پوست تزریق می گردد. پس از تزریق و به مدت 10 الی 20 دقیقه ناحیه تززیق گرم می گردد.

این روش به دلیل استفاده از گاز طبیعی کربن دی اکسید، هیچ خطری برای بدن ندارد و بیشتر از 90 درصد بیماران از این روش کاملا راضی می باشند.

کربوکسی تراپی واژن برای چه افرادی مناسب نیست؟

کربوکسی تراپی واژن مناسب بانوانی که دارای مشکلات قلبی، عروقی، بیماری های تنفسی، دیابت کنترل نشده، بانوان باردار و شیرده و افراد مبتلا به سرطان مناسب نمی باشد. همچنین بانوانی که عفونت واژن دارند، در ابتدا باید عفونت را درمان نمایند.

همچنین هزینه انجام کربوکسی تراپی بسته به میزان حاد بودن مشکل ، دستمزد پزشک و تعداد جلسات مورد نیاز تعیین می گردد. برای کسب اطلاعات دقیق باید به پزشک متخصص مراجعه نمایید. پزشک پس از معاینه دقیق اقدام به اعلام هزینه می نماید.

مقالات دیگر: جوانسازی واژن با لیزر

عوارض ناشی از کربوکسی تراپی بسیار محدود می باشد. لیکن در مواردی درد قابل تحمل، احساس گرما، سوزش، کبودی یا قرمزی، ورم، احساس سوزن سوزن شدن طبیعی می باشد.

کلام آخر

کربوکسی تراپی واژن یک روش نوین، مفید و مناسب برای تمام بانوانی می باشد، که از تیرگی واژن خود رنج می برند. این روش درمانی در مواردی که شخص از هیچ درمانی نظیر کرم و پماد نتیجه نگرفته است، به عنوان یک روش غیرتهاجمی کم خطر مورد استفاده قرار می گیرد.

ثبت ديدگاه